Onze standaard pakketten

Wil je de koptelefoons laten verzenden via PostNL? Geen probleem. Kies tijdens het bestelproces voor verzenden in plaats van ophalen en wij zorgen ervoor dat ze een paar dagen voor de boekingsdatum bij jou binnen zijn!

 

Hieronder staan onze standaard pakket prijzen vermeld. 

Wil je een aanvraag op maat? 

Bijvoorbeeld voor meer dagen of meer dan 200 koptelefoons?

Vul ons aanvraagformulier in.

Alle prijzen zijn incl. BTW

Spelregels

Huren

Na een aanvraag kijken wij of de koptelefoons nog beschikbaar zijn. Als dat zo is krijg je van ons een mail met een factuur en een betaalverzoek. Zodra de factuur betaald is, reserveren wij de koptelefoons voor je. Wordt niet binnen een week betaald, gaan de koptelefoons weer in de verhuur.

Controleer je bestelling

Ondanks dat wij als een geoliede machine werken, blijft inpakken mensenwerk. Wij controleren de inhoud van de kist(en) met je bestelling zorgvuldig en schrijven dat op de pakbon. Controleer de inhoud zelf ook voordat de koptelefoons of apparatuur in gebruik worden genomen. Mis je iets? Laat het ons weten. Dan zoeken we een oplossing.

Schade

Is een koptelefoon of transmitter kapot? Laat het ons weten! Bij schade door slijtage brengen wij niets in rekening. Is er sprake van schade aan een koptelefoon die niets met slijtage te maken heeft, dan worden reparatiekosten tot maximaal €40,- in rekening gebracht. Als een transmitter kapot is, kunnen de kosten oplopen tot €60,-.

Annuleren

Wil je aanvraag annuleren na akkoord? Dan betaal je een percentage van het bedrag.
• Tussen 2 weken en 1 week voor de verhuurdatum: 15%
• Binnen 7 tot 4 dagen voor de verhuurdatum: 25%
• Binnen 3 dagen voor de verhuurdatum: 50%